HTML

Mentolos Cigaretta

Csak a szokásos agymenéseim

Friss topikok

  • Gyermekpszichológus: Barcelonában is fizetni kell, hogy kártyával fizethess, de eleve 10 euro alatt ezt sem lehet. (2012.07.25. 21:34) Ez egy sziget, itt minden másképp működik
  • Winterpsy: Hm....az igények kezdenek félelmetesen hasonlítani a nők által gyakran megfogalmazott panaszokhoz,... (2011.07.14. 07:37) A 21. századi férfi
  • ng: Szia! Ezen a posztodon olyan jót derültem! :) (2010.11.29. 02:06) Inszomniás madarak
  • ng: Szia! Nem nehéz átéreznem. Rendszeresen kizavarnak engem Münchenbe, kedden is oda megyek. De enge... (2010.11.29. 01:48) Kati vagyok és magányos
  • ng: 1988, Németország, Észak-Rajna-Vesztfália: 7-éves német srác: Honnan jöttél? én: Magyarország. 7én... (2010.11.29. 01:21) Párbeszédek

Címkék

Egy hónapja vagyok itt

2012.07.19. 23:57 egykata

ruralRoad_2276482b.jpgÚjra meg kell tanulnom tájékozódni. Az egy dolog, hogy a másik oldalon kell vezetni, de az utak annyira szűkek itt, hogy két autó nem igazán fér el egymás mellett. Ha jön valaki szembe, akkor le kell húzódni a bokrokba. A sebességkorlátozás pedig ugyanúgy 90 km/h (60 mérföld/óra) a településeken kívül, mint máshol Európában, csakhogy itt olyan kanyargósak az utak, hogy 100 méternyi egyenes szakaszt is alig lehet találni. Ha a házból, ahol lakom, balra indulok el, lehet, hogy a kanyargós út miatt a tőlem jobbra lévő faluban lyukadok ki. Itt tanultam meg igazán értékelni a GPS-t.

Tegnap egy szülinapi bulira voltam hivatalos. A vendégek zöme az ünnepelt rokonságába tartozott, de néhány barátja is eljött. Például egy 90 és a halál között lévő bácsi, akinek bőrrákja volt (vagy van). A fején több helyen el kellett távolítani a bőrt, amit a combjából vett szövetekkel helyettesítettek. Csakhogy egy idő után nem volt már több leoperálható bőr a combján, így néhány helyen foghíjas maradt a fejbőre, és kilátszik a koponyacsontja.. Először nagyon ijesztő látvány volt, de a bácsi elképesztően kedves és kiegyensúlyozott. Én még ennyi szeretetet emberből áradni nem láttam soha.

Ott volt a partin szülinapos barátnője is, aki számomra a tipikus angol mentalitás megtestesítője. Mary egy nagyon kedves és jófej néni, bármikor bármiről el lehet vele beszélgetni, mindenki imádja, és persze ő is mád mindenkit. Viszont a hátad mögött olyan megjegyzéseket tud tenni, hogy a hajam égnek áll. Mintha egy báránybőrbe bújt farkas volna.

Ma este pedig a főnök meghívott vacsorára. Én még életemben nem unatkoztam ennyire társaságban. A két barátnőjével folyamatosan ai ismerősökről pletykáltak. Megtudtam például, hogy Celia elvált a férjétől, és nyert ezzel 4 millió fontot, ami nem kis pénz. Liz lánya pedig tavaly elvált a férjétől, és fél évvel később beállított egy gyerekkel és követelte a gyerektartást. Szaftos kis sztorik vannak ezen a vidéken. Azt hiszem, a főnököm kedvel engem, habár a desszert közeledtével kiderült, hogy valójában megint kéne valaki, aki vigyáz a kutyára a hétvégén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mentolos.blog.hu/api/trackback/id/tr204658067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása