HTML

Mentolos Cigaretta

Csak a szokásos agymenéseim

Friss topikok

  • Gyermekpszichológus: Barcelonában is fizetni kell, hogy kártyával fizethess, de eleve 10 euro alatt ezt sem lehet. (2012.07.25. 21:34) Ez egy sziget, itt minden másképp működik
  • Winterpsy: Hm....az igények kezdenek félelmetesen hasonlítani a nők által gyakran megfogalmazott panaszokhoz,... (2011.07.14. 07:37) A 21. századi férfi
  • ng: Szia! Ezen a posztodon olyan jót derültem! :) (2010.11.29. 02:06) Inszomniás madarak
  • ng: Szia! Nem nehéz átéreznem. Rendszeresen kizavarnak engem Münchenbe, kedden is oda megyek. De enge... (2010.11.29. 01:48) Kati vagyok és magányos
  • ng: 1988, Németország, Észak-Rajna-Vesztfália: 7-éves német srác: Honnan jöttél? én: Magyarország. 7én... (2010.11.29. 01:21) Párbeszédek

Címkék

Kati vagyok és magányos

2009.05.29. 20:20 egykata

Kezd kipukkadni az Erasmus-lufi. Az első hét csupa parti volt, új arcok, új helyek, új város és új terek (haha). Aztán a harmadik hónap után szépen lassan elkezdett ellaposodni minden. Kialakult a napi, sőt, heti rutin, az albérlet, a suli és a meló közötti imbolygás. Ritkulni kezdtek az események, elkezdett hiányozni minden, amit otthon hagytam, és amit terveztem otthonra az elkövetkezendő egy-öt évre. Itt most minden lóg a levegőben, vészesen közeleg a vizsgaszezon, mindenki szépen lassan rászokik a tanulásra, aztán egyszer csak beköszöntenek a vizsganapok. Most még páran utazgatnak, páran bulizgatnak, mindenkinek (nekem is) megvan a maga kis társasága, a felszínes kapcsolatok pedig bekrepálni látszanak.Ezen a hétvégén is egyedül leszek itthon, ülni fogok a gép előtt és tanulok majd, hogy még véletlenül se bukjak meg, mert júliusban már vissza akarom kapni a Budapestre tervezett jövőmet, az összes feladatomat, és el akarom kezdeni a szakdolgozatomat.

Itt nincsen jövő, ennek mindjárt vége lesz, és  nincs semmi értelme előre tervezni. Hiányoznak a célok és a jövőkép. Valahogy üresnek érzem az itt töltött időt, pedig tényleg sok mindent csináltam a félévben. Hiányzik Ő, meg a szőke herceg a fehér lovon (a lengyel pasik még mindig gázak), meg a kiskutyám, meg egy csomó minden, amit most nem sorolok fel. De például a felszínes kapcsolatok miatt az ölelés is hiányzik.

A helyzet annyira azért nem siralmas: ma este buli lesz, és holnap este is. Végül is nem lehet állandóan csak tanulni, és kockára formált seggel vizsgázni.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentolos.blog.hu/api/trackback/id/tr824639772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ng 2010.11.29. 01:48:26

Szia! Nem nehéz átéreznem. Rendszeresen kizavarnak engem Münchenbe, kedden is oda megyek. De engem csak pár napra. Ilyenkor kollégákkal sörözés, étterem, sőt, karaoke a program. Imádom a várost, és a tömegközlekedését. De pár nap után volt, h belegondoltam, mit csinálnék azon kollégák helyében, akiket egy hónapra is kiküldenek betanulásra. Vagy még több időre. Valószínűleg hiába szeretném a várost, a villamosokat, a karaoke bulikat, magányos lennék hamar. A szombati Pointer hiányozna elsők között :)
süti beállítások módosítása