HTML

Mentolos Cigaretta

Csak a szokásos agymenéseim

Friss topikok

  • Gyermekpszichológus: Barcelonában is fizetni kell, hogy kártyával fizethess, de eleve 10 euro alatt ezt sem lehet. (2012.07.25. 21:34) Ez egy sziget, itt minden másképp működik
  • Winterpsy: Hm....az igények kezdenek félelmetesen hasonlítani a nők által gyakran megfogalmazott panaszokhoz,... (2011.07.14. 07:37) A 21. századi férfi
  • ng: Szia! Ezen a posztodon olyan jót derültem! :) (2010.11.29. 02:06) Inszomniás madarak
  • ng: Szia! Nem nehéz átéreznem. Rendszeresen kizavarnak engem Münchenbe, kedden is oda megyek. De enge... (2010.11.29. 01:48) Kati vagyok és magányos
  • ng: 1988, Németország, Észak-Rajna-Vesztfália: 7-éves német srác: Honnan jöttél? én: Magyarország. 7én... (2010.11.29. 01:21) Párbeszédek

Címkék

Névnélkül: Ferenc

2012.08.25. 01:19 egykata

Miután a salleres néni úgy döntött, hogy eltávozik közülünk, kaptam egy hét extra szabadságot. Mivel a repülőjegyem már megvolt későbbre, egy hetet Liverpoolban töltöttem egy barátomnál, aki hat másik fiúval bérel egy tipikus viktoriánus kori házat a város szélén. Egy nő jelenléte a házban arra ösztönözte őket, hogy elővegyék a legjobb modorukat, kitakarítsanak és végre feltehessenek minden olyan kérdést, amit eddig nem mertek.

Kicsit bizalmatlanul cuccoltam le az üres kisszobában. Ha sok fiúval vagyok összezárva, mindig aggódom olyan dolgok miatt, hogy vajon megfelelő öltözék-e a fodros, rövid pizsamanaci éjjel a fürdőszobában. Kell-e köntös fürdés után, vagy elég a törölköző? A lényeg, hogy a világért sem szeretnék nőként jelen lenni a társaságban, és ezzel valakinek kellemetlenséget okozni. Hamar kiderült, hogy a félelmeim alaptalanok voltak. Nőként jelen lenni ennyi pasi között nem hogy kellemetlen, de egyenesen felszabadító. Mert ilyenkor előkerül minden olyan kérdés, amit a férfiak eddig nem mertek egy nőnek feltenni.

A hosszú hajú lett a "barátnőm". Mivel ő is szabadságon volt éppen, vele töltöttem a legtöbb időt kettesben. Ő az a típusú pasi, aki órákat tölt a tükör előtt, hogy jól nézzen ki. Az együtt töltött órák alatt kibeszéltük a csajokat és a pasikat. A hajápolás és a szőrtelenítés minden praktikáját. Neki adtam kölcsön a hajszárítómat és a hajbalzsamomat, és ő volt az, aki megkérdezte, hogy borotválás után mit használok a hónaljamon. Egy barátnőm sem mondta olyan őszintén el a véleményét a hájredőimről, mint ő, sőt öltözködési tanácsokkal is ellátott.

Amikor azt hittem, hogy ennél intimebb viszonyba nem keveredhetek a ház lakóival, békésen kiballagtam a teraszra egy jóéjt cigire. És ekkor csatlakozott hozzám a másik fiú, aki a csillagos ég alatt halkan megkérdezte tőlem: neked bejön a szőrös mellkas? Először azt hittem, hogy megkér, hogy fogjam meg, és érezzem, milyen finom prémes. De a következő mondat után a pulzusom visszaállt a normális tempóba: "arra gondoltam, hogy szőrtelenítenem kéne".

Én eddig abban a hitben éltem, hogy a férfiaknak a péniszük után a kopaszodás jelenti a legnagyobb problémát, ami az önbizalmuk csökkenését eredményezi. Most viszont megtudhattam, hogy a szőrrel kapcsolatos minden kérdés foglalkoztatja őket. Nem csak a hajuk, de a mellkasuk, a hónaljuk, a túl rövid haj, a túl hosszú... Minden, ami egy nőnek is komoly fejtörést okoz. Ezalatt az egy hét alatt feltárulkozott előttem a férfiak másik arca.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mentolos.blog.hu/api/trackback/id/tr304717435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása