HTML

Mentolos Cigaretta

Csak a szokásos agymenéseim

Friss topikok

  • Gyermekpszichológus: Barcelonában is fizetni kell, hogy kártyával fizethess, de eleve 10 euro alatt ezt sem lehet. (2012.07.25. 21:34) Ez egy sziget, itt minden másképp működik
  • Winterpsy: Hm....az igények kezdenek félelmetesen hasonlítani a nők által gyakran megfogalmazott panaszokhoz,... (2011.07.14. 07:37) A 21. századi férfi
  • ng: Szia! Ezen a posztodon olyan jót derültem! :) (2010.11.29. 02:06) Inszomniás madarak
  • ng: Szia! Nem nehéz átéreznem. Rendszeresen kizavarnak engem Münchenbe, kedden is oda megyek. De enge... (2010.11.29. 01:48) Kati vagyok és magányos
  • ng: 1988, Németország, Észak-Rajna-Vesztfália: 7-éves német srác: Honnan jöttél? én: Magyarország. 7én... (2010.11.29. 01:21) Párbeszédek

Címkék

Párbeszédek

2009.06.11. 13:44 egykata

Belga fiú:

BF: Szia! Hogy hívnak?

Én: Kati.

BF: De szép név! Ez az igazi neved?

Én: Nem.

BF: De most komolyan! Mi a neved?

Én: Kati.

BF: Honnan jöttél?

Én: Magyarországról.

BF: Hű, Bukarest biztosan nagyon szép város.

Én: Ja, kár, hogy még sosem voltam ott.

BF: Én Belgiumból jöttem.

Én: Hm, akkor biztos beszélsz belgául! (nem bírtam nem megkérdezni ezek után)

BF: Igazából nem értem, miért kérdezik ezt folyton tőlem az emberek, de mindig jót nevetek rajtuk.

Én: (höhöhö) Mit tanulsz?

BF: Jogot.

Lengyel lány:

Én (lengyelül): Szia! Te mit tanulsz?

Ll: Nemzetközi kapcsolatok szakra járok. Te honnan jöttél?

Én: Budapestről.

Ll: Wow, azt hittem ránézésre, hogy lengyel vagy, nem is értettem, mért nem láttalak korábban a suliban. A magyar nyelv tényleg ennyire hasonlít a lengyelre? Mer a horvátok is ezt mondták.

Én: bocs, mennem kell órára.

Afrikai fiú, Ghánából:

Af: Szia! te honnan jöttél?

Én: Magyarországról, és te?

Af: Ghánából.

Én: Wow, mesélj nekem Afrikáról! Szeretnék egyszer elmenni oda.

Af: (mesél érdekeseket, aztán:) Budapestről jöttél? Magyarországnak tényleg sok konfliktusa van Romániával Trianon óta? És egyébként a magyar nyelv hasonlít a finnhez, vagy csak a nyelvtanában vannak átfedések?

Én: (mondtam dolgokat) Mit tanulsz?

Af: Politológiát.

Éljen a tudás alapú társadalom! 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentolos.blog.hu/api/trackback/id/tr754639777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_123292 2009.06.11. 23:38:40

Itt kb. minden második német tud 1-2 magyar szót. Hát igen! A közös történelem. (sic!)

Ismeretlen_40387 2009.06.12. 23:12:33

Hát, kicsim szétröhögtem magam!!!!!!!

vikii13 2009.06.13. 09:50:36

Hm.. kb ezt hallgatom X éve.. Sory, nem döbbentem le.. Nemszokták kérni: mondj valamit magyarul.. Valami. Hő??? A legjobb, kb 6 éve volt, mikor egy Töröknek próbáltam elmagyarázni, h MAGYARORSZÁG, hungary, hungaria, wegry, mki már besegített, és nem ment.. aztán szótárt elő-> kiderült, h Macar vagyok(Törökül) ha valaki ennyi leírásból nem jött rá.. :D

vikjutka 2009.06.17. 16:24:47

http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE a világhatalom

ng 2010.11.29. 01:21:04

1988, Németország, Észak-Rajna-Vesztfália: 7-éves német srác: Honnan jöttél? én: Magyarország. 7éns: Akkor lengyel vagy? én: Nem, magyar vagyok. 7éns: szóval török vagy. én: Nem, magyar vagyok. 7éns: Akkor mégis lengyel vagy. ...
süti beállítások módosítása